ANALIZA GRADULUI DE SATISFACŢIE AL CETĂŢEANULUI FAŢĂ DE ACTIVITATEA POLIŢIEI LOCALE SECTOR 2

0
30

În vederea îmbunătăţirii Sistemului de Management Integrat şi pentru a atinge un nivel susţinut de excelenţă în toate aspectele performanţei, în vederea implementării modelului de excelenţă EFQM, Poliția Locală Sector 2, prin Serviciul de Relații Publice, a început de astăzi, 2 aprilie 2019 realizarea unui sondaj de opinie, prin completarea ”Chestionarului pentru evaluarea gradului de satisfacţie al cetăţeanului faţă de activitatea Poliţiei Locale Sector 2”.

Scopul sondajului va fi  acela de a afla părerea  locuitorilor din sectorul 2 în ceea ce priveşte activitatea Poliţiei Locale Sector 2, realizări şi nerealizări de la înfiinţare până în prezent, gradul de siguranță stradală, evoluția fenomenului antisocial, rezultatele implementării sistemelor de monitorizare, percepția cetățenilor față de fenomenul de corupție.

Aplicarea chestionarelor se desfăşoară personal “faţă în faţă” la domiciliul cetăţeanului sau   interviu stradal, prin înregistrarea răspunsurilor într-un chestionar tipărit, după obţinerea consimţământului clar din partea fiecărui participant.

Grupa operatorilor de sondaj, din cadrul Poliției Locale, este sprijinită în această activitate de polițiști locali voluntari.